Vår Shop i ditt system: API-gränssnitt för enkla processer
Denna lösning förenklar dina processer, sparar tid och frigör resurser för andra ämnen. Istället för att manuellt skriva in dina kundorder i vår Shop, skickas all orderdata automatiskt. Detta fungerar också, om du redan använder en marknadsförings- eller inköpsportal (t.ex. Onventis, SAP/Ariba, Synertrade).
Så drar din organisation nytta av op.connect
Direkt gränssnittsanslutning
Koppla ditt system bekvämt till vår Onlineshop. Detaljerad API-dokumentation är tillgänglig för dig.
Optimerade processer
All orderdata inklusive fakturering kan överföras till ditt system via gränssnittet. Dessa automatiserade processer sparar tid och frigör resurser för dina medarbetare.
Automatiskt datautbyte
Produkt-, order- och prisdata utbyts automatiskt via gränssnittet. Detta är även möjligt för order- och faktureringsdata.
Stort produktmångfald
Vårt kompletta sortiment är tillgängligt för dig: Från roll-ups via reklamartiklar och affischer till kuvert
Fördelar för dina användare
Stigning av produktivitet
Automatiserade processer frigör resurser för dina anställda, som de kan använda effektivt och därmed bli mer produktiva.