En lösning, perfekt anpassad till dina specifika krav.
Tillsammans med vår partner O/D Media – Professionella marknadsförare med mer än 30 års erfarenhet av medieproduktion - vi erbjuder dig en omfattande Marketingservice-portal. Detta bildar komplexa processer och strukturer – oavsett om du redan använder en SAP-anslutning eller letar efter en teknisk lösning. Du kan inte bara enkelt beställa trycksaker, arbetskläder eller andra produkter från olika tillverkare utan du kan också dra nytta av tilläggstjänster som komplett logistik- och mässhantering.
Så drar din organisation nytta av op.enterprise
Marketing-portal för komplexa processer
Vi sätter upp din egen portal i din företagsdesign, med vilken du kan erbjuda mer än bara tryckprodukter. Från en enkel tryckt produkt till kompletta mässmontrar, flera leverantörer och produkter kombineras i ett system.
Logistik-Handling
Oavsett om Print-on-Demand, lagring eller försändelse i hela världen – vi övertar hela logistiken för dig.
Översiktlig användning
Användar-, administrations- och releaseroller kan tilldelas och justeras individuellt. Så behåller du alltid översikten.
Flexibel prisutformning
Beroende på dina krav kan du flexibelt hantera pristillägg eller reklamkostnadssubventioner.
Konfektionering & Mässhantering
Vi stöttar dig individuellt, tar över paketeringen av dina dokument, lånar ut en monter och tar hand om hela mässhanteringen.
Fördelar för dina användare
Stigning av produktivitet
Automatiserade processer frigör resurser för dina anställda, som de kan använda effektivt och därmed bli mer produktiva.
Central inköpsplattform
Dina medarbetare behöver bara ett system för att beställa exempelvis trycksaker, digitala mallar eller arbetskläder – oavsett leverantörer.