Bra

TrustPilotTrustpilot

Hur bearbetas min reklamation så snabbt som möjligt?

Använd alternativet "reklamera uppdrag" i bearbetningsöversikten för ditt kundkonto. Fyll fullständigt i formuläret och så exakt som möjligt. 

Beroende på anledningen till reklamationen kräver vi i reklamationsformuläret att du skickar foton eller exemplar till oss, vilka bevisar bristerna.

Skicka verifikationsexemplaren till:

Onlineprinters GmbH 
Qualitätsmanagement 
Rudolf-Diesel-Straße 10 
91413 Neustadt a. d. Aisch 
Tyskland

Våra FAQ-ämnen


Till FAQ-översiktssida

Vi är här för dig!

Vårt serviceteam står gärna till ditt förfogande måndag till fredag från 08.00 till 17.00. Ring oss eller skicka ett meddelande.

 Service-Hotline
 
+46 8 55114947

 
E-post
 
service@onlineprinters.se

Registrera dig
Glömt lösenordet
Upprätta nytt kundkonto
Ange din E-postadress
Ange ditt lösenord
Nytt hos ONLINEPRINTERS? Registrera nu
Kontrollera din E-postadress
Efter en framgångsrik autentificering får du en länk, som gäller i 1 timme och ytterligare anvisningar för att återställa ditt lösenord via e-post.
Ange din E-postadress
Ange ditt lösenord
Upprepa lösenordet
Vi använder de uppgifter du har tillhandahållit för att skapa ett kundkonto, samt att verkställa din beställning. Om du har köpt en produkt, kan vi sedan via e-post skicka rekommendationer om liknande produkter till dig. Om du inte vill ha det, meddela oss detta eller klicka på avregistrera-knappen i e-postmeddelandet. Mer information finns i Dataskydd.
Har du redan ett kundkonto? Till registrering